Passion for fashion and music?!

18:03



Iedereen heeft wel een "passie" voor iets toch? Voor koken, fashion, gamen noem maar op!
Nou ik heb een passie voor muziek.
Hoe dat komt? Geen idee!
Ik speel zelf piano en ben nu bezig met de gitaar, and i love it!
Het gevoel dat ik krijg wanneer is muziek maak is onbeschrijfelijk, het voelt alsof ik iedere keer opnieuw verliefd word op muziek.
Ik hou ook heel veel van fashion, wie niet trouwens?!
Ik sta elke dag 2  keer voor mn kast om van outfit te veranderen, ik heb geen idee of dat normaal is maar ik heb soms gewoon zin om een nieuwe outfit aan te trekken. Ik ben dol op schoenen, wanneer ik verdrietig ben of iets anders troost ik mezelf met schoenen hahaha, niet alleen schoenen trouwens ook kleding, sieraden etc. Kortom ik ben dol op fashion.

Wat is jouw passie?

You Might Also Like

0 reacties

Contactformulier