Things that make me happy

22:25


Ik heb de afgelopen dagen zo hard zitten nadenken over wat ik nou eens ging schrijven.. Ik kon echt op niks komen. Maar toen dacht ik, hey mijn laatste persoonlijke artikel was best wel populair. Waarom doe ik niet nog iets persoonlijks?  Maar eerst heb ik jullie iets heel belangrijks te vertellen..  IK BEN NAMELIJK GESLAAGD! Ik heb nog nooit zo erg zitten stressen voor school but I made it! Nu kan ik lekker vakantie houden a.k.a lekker veel aan mijn blog werken! Na de vakantie ga ik naar het Grafisch Lyceum in Utrecht. Ik zal daar de opleiding mediamanagement en marketing volgen. Ik heb er ontzettend veel zin in! Het is ook een opleiding waarvan ik verwacht dat het veel mogelijkheden zal bieden.

Maarja, wat maakt mij eigenlijk blij? Het is eigenlijk heel makkelijk om mij blij te krijgen.. Ik zal voor jullie een paar dingen opnoemen die mij ècht heel blij maken.

Muziek maken maakt mij ontzettend gelukkig (ook al durf ik mijn muziek aan niemand te laten horen). Het gevoel dat ik krijg wanneer ik ein de lijk een song ongeveer af heb of wanneer het me eindelijk lukt om een moeilijk stukje onder controle te krijgen.. Het gevoel dat ik dan krijg is eigenlijk niet te beschrijven.. Of het moment dat ik een ontzettend mooie klank uit een piano hoor komen, het maakt me eigenlijk heel blij en het lijkt net alsof ik steeds opnieuw verliefd word op de piano.

KLEDING, TASSEN, SCHOENEN. Ik ben een beetje een shopaholic, dat is ook de reden waarom ik ontzettend slecht ben in sparen. Wanneer ik geld binnen heb is het eerste waar ik aan denk shoppen. Het maakt me ook ontzettend blij wanneer ik weer splinternieuwe schoenen in mijn hand heb of wanneer ik een ontzettend leuk jurkje heb gekocht. Ik kan dan ook echt niet wachten tot ik het kan dragen.

Mensen maken me ook heel erg blij. Ik geniet er van om sociaal te doen en nieuwe mensen te ontmoeten. Er is wel één persoon die mij bijzonder blij kan maken. Alles wat hij doet en zegt kan mij zo gelukkig en blij maken. Het maakt me zo blij dat ik volledig mezelf kan zijn bij hem en dat hij ook zichzelf durft te zijn. Het maakt me blij dat ik hem alles kan vertellen zonder dat hij het raar vindt. Het maakt me nog blijer dat hij mij ook vertrouwd.  Ik denk stiekem dat hij mijn soulmate is. Ik zou eigenlijk echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Maak ik jullie nu een beetje nieuwsgierig? Ik weet zeker dat jullie wel meer over hem zullen lezen.

Mijn broertjes zijn echt de zonnestraaltjes in mijn leven. Ze krijgen het altijd voor elkaar om me aan het lachen te krijgen, maakt niet uit wat de situatie is. Ze betekenen heel erg veel voor me.

 Ik vind bloggen geweldig. Het maakt me blij wanneer ik zie dat ik elke dag lezers heb, nieuw artikel of niet jullie blijven maar lezen! Jullie maken me ontzettend blij! Ik heb jullie nooit verteld waarom ik ben begonnen met bloggen.. hmm, ik beloof dat ik daar nog een artikel over doe!

Mijn vrienden maken me heel erg blij, ik heb een paar hele goede vrienden en wanneer ik bij ze in de buurt ben kan ik gewoon niet chagrijnig of verdrietig zijn. Ze weten precies hoe ze me blij moeten maken.

ETEN EN FILMS. Ik ben een echte filmaddict, ik kijk elke dag minstens wel twee films (het klinkt nu alsof ik geen leven heb, maar dat heb ik wel echt waar!). Ik maak gewoon altijd tijd vrij voor wat films. Oh eten.. Ik ben een enorme sushi en pizza fan. Wil je me echt blij maken? Breng me dan een goede film met wat sushi of een pizza met lekker veel mozarella en wat ijskoffie!

Nou dit was het weer.. Ik heb ontzettend veel nieuwe ideeën gekregen tijdens het schrijven van dit artikel! Ik denk dat ik voorlopig nog vol zit met inspiratie.

Hebben jullie nog wat tips om mijn layout te verbeteren?
Wees trouwens niet bang om te reageren! Ik weet dat jullie het lezen haha.



You Might Also Like

0 reacties

Contactformulier