Fashion ∞ Shop addiction?!

09:15

Ik heb zoooveel verslavingen, maar mijn grootste verslaving is toch wel shoppen.
Wanneer ik naar de stad ga om even iets te halen kom ik terug met nieuwe kleding, sieraden, schoenen      etc.
Maar, hoe kom ik aan die verslaving? Ik kan mezelf denk ik niet in controle houden als ik leuke dingetjes zie.
Wanneer ik iets helemaal geweldig vind koop ik het meteen. Ik vind dit best wel slecht van mezelf.
Ja.. En dan heb je ook nog de miskoopjes, de kleding die in je kast hangt die je zo geweldig vond in de winkel maar achteraf toch maar niet draagt omdat het toch niet zo leuk was als je had gedacht. Maar gelukkig kan je er nog andere mensen mee blij maken! Wat ik wel eens doe met vriendinnen dat we onze kasten gaan uitzoeken en wat we niet meer willen ruilen we met elkaar, zo krijg je toch een nieuwe garderobe zonder eigenlijk geld uit te geven.

You Might Also Like

0 reacties

Contactformulier