All the things I love about summer

21:23



Ein-de-lijk, na een week lang regen en temperaturen rond de 12 graden is de zomer weer terug! Ik heb het eerlijk gezegd best erg gemist. En vooral omdat het zomervakantie is baalde ik erg dat het zulk slecht weer was. Want de zomervakantie is de perfecte kans om geweldige herinneringen te maken. Dat is dan ook de eerste reden waarom ik zo van de zomer houd. Ik zet de rest even op een rijtje:


BRUIN WORDEN!

Ik ben van mezelf al een beetje getint maar ik vind het totaal niet erg om nog bruiner te worden!

De mooie, niet te koude zomernachten

De zomer is het perfecte seizoen voor "nachtherinneringen". Het is niet te koud dus je kan tot laat in de nacht buiten in de tuin chillen met vrienden of familie. Ik vind het persoonlijk veel leuker om buiten te chillen dan binnen.

Tuinfeestjes

Dit hoort eigenlijk een beetje bij de mooie, niet koude zomernachten. Maar de tuinfeestjes zijn ge-wel-dig.

Chillen op het strand

Ik hou van stranden! De heerlijke geur van de zee, het geluid van de meeuwen en de *kuch* schreeuwende kinderen.












Zomer kleuren

De felle zomerse kleuren vind ik prachtig (ook al zie je me weinig kleur dragen.) De kleuren maken me gewoon vrolijk.

Zomerhits

Elk jaar hebben we weer een paar nieuwe zomerhits en meestal zit er ook wel iets bij wat ik leuk vind. De zomerhits maken de zomer compleet.

Zomerkleding

Eindelijk kan ik dat topje aan waarvan ik al maanden sta te popelen om aan te doen.



Nou, dit was het alweer zo'n beetje, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Het was kort.. Maar krachtig.


Dit is de eerste keer dat ik een foto van mezelf heb gebruikt bij een blogpost, t voelt een beetje raar maar ik ga het zeker vaker doen.

You Might Also Like

0 reacties

Contactformulier