Anime addiction!

15:07

Foto : Say i love you
Foto: Say I love you.
Ja.. Normaal schrijf ik over fashion of muziek. maar dit is iets heel anders! Ik ben al een tijdje heel erg verslaafd aan anime.. Maar wat is anime eigenlijk? Anime zijn Japanse animaties, het klinkt een beetje kinderachtig maar ik vind het geweldig. De Japanse animaties kan je in het Engels of in het Japans met Engelse ondertiteling kijken, ik vind 't zelf het leukst om ze in het Japans te kijken. Per anime verschilt hoeveel episodes er zijn.  Je hebt heel veel verschillende genre's van horror tot slice of life. Ik kijk heel vaak anime's uit de genre super natural, dat is zeg maar een fantasie verhaal die met een soort van "superkrachten" maken heeft. Ik hou ook heel veel van slice of life en romance. Wil je meer weten?! Lees dan snel veder!




De foto die je hier boven ziet is van één van mijn lievelings anime. Say i love you gaat over een meisje genaamd Mei Tachibana. Mei heeft vanaf de kleuterklas geen vrienden meer gehad. Ze vindt dat je vrienden niet kan vertrouwen. Totdat Yamato Kurosawa de populairste jongen van school op haar valt. In het verhaal zie je hoe ze verliefd op elkaar worden. Ik vind het echt een geweldige anime.. Ik heb 'm al een paar keer gezien en ik vind het iedere keer weer geweldig!  Ik wilde dit graag met jullie delen, en ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik!


You Might Also Like

0 reacties

Contactformulier