Day at the beach + tips! ☼

20:39



Vandaag ben ik samen met mn klasje naar Den Haag geweest, we gingen eerst naar de tweede kamer en naar het panorama mesdag, Daarna gingen we naar het gemeente museum waar we veel te laat kwamen omdat we de weg niet meer wisten hahaha. Bij het gemeente museum hebben we spelletjes gespeeld in de "wonderkamers". Wat ik best wel leuk vond. Toen we klaar waren gingen we eindelijk naar het strand. Daar keek ik al de hele dag naar uit. Voordat we naar het strand gingen hadden een vriendin en ik de nieuwe smoothie van de mac uitgeprobeerd. Ik vond 'm heerlijk! Daarna zijn we snel naar het strand gegaan.

Onderweg kan je je heel erg vervelen. Daarom heb ik een paar tips voor onderweg :

1. Speel een spelletje als je met meerdere mensen onderweg bent, wij hebben bijvoorbeeld auto merken geraden. ik kan het zelf niet zo goed, maar dat maakt het juist leuk!

2. Muziek luisteren, muziek luisteren werkt altijd! Maar als je met andere mensen in de auto zit zou ik samen muziek luisteren anders ben je zo ongezellig bezig hahaha.

3. Als je er niet misselijk van wordt kan een boek lezen je heel erg helpen, de tijd is zo voorbij!

Toen we in Den Haag waren zijn we wel een paar keer de weg kwijt geraakt (wat trouwens de schuld van de docent was) Daar heb ik ook wat tips voor!

1. Gebruik google maps. Google maps werkt altijd!

2. Vraag mensen om de weg. Zelf durfde ik dat eerst niet, maar ik vind het nu wel handig!

3. Als je niet weet hoe google maps werkt, of je hebt geen internet kan je natuurlijk ook een kaartje uitprinten.

Wij hebben uiteindelijk veeeel meer gelopen dan ik had gedacht en ik had geen goeie schoenen aan waardoor ik best wel last kreeg van mn voeten.
Als je niet verwacht veel te lopen, maar toch ergens heen gaat zou ik wel goeie schoenen aan doen! Dat bespaart je veel last hahaha

Ik had een rugzak mee, maarja een rugzak heeft zn voordelen en nadelen.. Een rugzak zit bijna nooit in de weg maar je kan niet zo snel bij je spullen. Toch vind ik een rugzak fijner als ik een dagje weg ga.

Ik hoop dat je het leuk vond!

xoxox




You Might Also Like

0 reacties

Contactformulier